loading...
mob.smsaks.ir , همه برنامه های موبایل
وبگردی
امیر بازدید : 35 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (1)
نرم افزار هواشناسی اندروید Weather Live v1.6.3 که شما با نصب کردن این برنامه اندروید می توانید در به صورت زنده آب هوای هر جای از جهان را مشاهده کنید و از قابلیت های این نرم افزار به تشخیص جهت باد و تنظیم ساعت برروی 12 و 24 و تنظیم دما بر دو حالت فارنهایت و سلسیوس و .. اشاره کرد.
دانلود نرم افزار هواشناسی Weather Live  نسخه اندروید
امیر بازدید : 295 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود لانچر  برای سیستم عامل اندروید Bubble Launcher full version v1.81 که مانند حباب بر روی صفحه نمایش گوشی اندروید قرار می گیرد و نرم افزار های در حالت اجرا را نشان می دهد و تطابق با تم گوشی هم برقرار می کند و با فشار برروی صفحه نمایش می توانید نرم افزار در حال اجرا را استارت یا از کاربیندازید .
دانلود نرم افزار حباب Bubble Launcher full version نسخه اندروید
امیر بازدید : 137 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
جی پی اس آفلاین و فارسی آندروید با عنوان NDrive Navi Iran که بهترین مسیریاب و نقشه تمام مسیرهای ایران برای تمام گوشی های اندروید می باشد.
یک جی پی اس تقریبا کم حجم و تست شده که به سادگی قابل نصب و استفاده می باشد.این GPS اندروید را هم اکنون از وبسایت اس ام اس عکس دانلود نمایید.

جی پی اس فارسی آفلاین اندروید NDrive Navi Iran

امیر بازدید : 41 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
مدیریت حرفه ای اتوران های ایجاد شده و ناخواسته توسط سیستم عامل اندروید با نرم افزار Autorun Manager Pro v3.2.3 که می توانید از اجرا فرآیندهای ناخواسته که باعث مصرف باتری اندروید و سی پی یو می شوند جلوگیری کنید, در نتیجه گوشی آندرویدی بهینه تر و کم مصرف از نظر پردازش و در نتیجه کاهش مصرف باتری را داشته باشید.
مدیریت حرفه ای اتوران در اندروید با نرم افزار Autorun Manager Pro
اتوروان منیجر اندروید

امیر بازدید : 33 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (1)
نرم افزار اندروید GO Battery Saver & Widget Premium 4.09 جزو قدرتمندترین و برترین نرم افزار های بهینه سازی و مدیریت مصرف باتری در گوشی های اندروید می باشد.
که نسخه پرمیوم به همراه ویجت این برنامه کاهش دهنده مصرف باتری اندروید را می توانید هم اکنون دانلود نمایید.
صرفه جوبی در مصرف باتری گوشی با استفاده از ابزارها و تکنیک های خاص در خود برنامه بصورت اتوماتیک مصرف شما را کاهش می دهد.
کم مصرف کردن باتری اندروید نرم افزار بهینه سازی باتری اندروید GO Battery Saver Widget Premium پریمیوم
امیر بازدید : 29 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
نرم افزار Titanium Backup Pro v6.0.2 یکی از قدرتمند ترین و پرکاربردترین ابزار های سیستمی اندروید به شمار می رود که برای تهیه فایل پشتیبان و بازگردانی آن بر روی گوشی های اندروید کارایی دارد.

نرم افزار تیتانیوم بک آپ پرو Titanium Backup Pro اندروید
امیر بازدید : 29 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
بهینه سازی و افزایش سرعت در سیستم عامل اندروید توسط نرم افزار Memory Booster v5.6 که از بین بردن فرآیندهای غیرضرروی در حال اجرا و سفارشی کردن عملکرد اندروید و نظارت بر فرآیندهای اختصاص یافته به Ram گوشی و آنالیز مصرف می توانید بهترین و بهینه ترین مصرف را برای گوشی شما فراهم سازی کند که در نتیجه افزایش سرعت گوشی برای شما محسوس خواهد بود.

بهینه سازی و افزاریش سرعت در اندروید Memory Booster
امیر بازدید : 470 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
برنامه 3D Image Live Wallpaper v2.0.3.1 یک ابزار قدرتمند جهت استفاده لایو والپیپر های سه بعدی برروی گوشی های اندروید می باشد.البته این تمام کار این برنامه نیست داخل برنامه تعدادی لایو والپیپر 3 بعدی وجود دارد و امکان دانلود والپیپر های زنده بیشتری نیز وجود دارد.
همچنین برنامه 3D Image Live Wallpaper به ایجاد افکت و لبه دار کردن و شگرد های دیگر عکس های شما را برای استفاده به عنوان Live Wallpaper سه بعدی میکند.

سه بعدی سازی لایو والپیپر با نرم افزار 3D Image Live Wallpaper
امیر بازدید : 308 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
نرم افزار اندروید Ninja SMS v1.5.3 شما را قادر می سازد تا در هر برنامه بازی و... که هستید اس ام اس های دریافتی و ارسال خود را مشاهده نمایید بدون آنکه آن برنامه را ببندید همچنین ارسال و مشاهده اس ام اس ها با سرعت بالا چند ویژگی دیگر نرم افزار اس ام اس نینجا می باشد.

نینجا اس ام اس اندروید
امیر بازدید : 37 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
نسخه جدید ورد آفیس اندروید : OfficeSuite Pro 7 (PDF And HD) v7.2.1296 که قابلیت خواندن و ویرایش انواع فایل های رایج ورد را دارد.
نرم افزار آفیس اندروید امکان مشاهده، ایجاد، ویرایش، چاپ و به اشتراک گذاری ورد، اکسل و فایل های پاورپوینت برروی اندروید شما فراهم می سازد. شما همچنین می توانید فایل پیوست در ایمیل را باز کنید همچنین مشاهده پی دی اف حتی در مرورگرهای اینترنتی در این برنامه آفیس اندروید که می توانید برروی اندروید نسخه 1.5 به بالا نصب کنید.
آفیس اندروید نسخه سوئیت پرو 7 پی دی اف ,اچ دی OfficeSuite Pro 7 (PDF And  HD)

امیر بازدید : 148 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
اس ام اس های هر شخص شاید جزو مهمترین قسمت های گوشی هر شخص به حساب آید.گرفتن بک آپ بهترین کاری است که میشود انجام داد تا این اطلاعات همیشه حفظ شود و در مواقع ضرور این بک آپ را بازگردانی کرد.
نرم افزار اندروید SMS Backup And Restore Pro v6.20 اولین و قدرتمندترین نرم افزای است که اجازه گرفتن فایل بک آپ و ریستور کردن آن را به شما می دهد آن هم بصورت اتوماتیک و دستی و انتقال بک آپ به ایمیل و ذخیره اس ام اس ها با فرمت xml و تنظیمات مهم دیگر که با استفاده از این نرم افزار حتما با آن قابلیت ها را مشاهده خواهید کرد.

نرم افزار پشتیبان گیر اس ام اس در اندروید SMS Backup & Restore Pro
امیر بازدید : 27 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
نرم افزار ROM Manager (Premium) v5.5.2.9 یکی از پرطرفدارترین و ضروری ترین برنامه های سیستم عامل اندروید به حساب می آید که با بیش از 10 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا یکی از ابزار پرطرفدار اندروید در دنیا می باشد
میتوانید از گوشی خود بکآپ بگیرید , رام گوشی خود را عوض کنید , رام مورد علاقه خود را دانلود کنید و کار های این چنینی نصب ریکاوری و یا آپدیت آن انجام دهید . نسخه پریمیوم این قابلیت را دارد که وقتی رام شما نیاز به آپدیت دارد به شما اطلاع دهد.
نرم افزار مدیریت ROM اندروید - ROM Manager (Premium)
امیر بازدید : 59 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

برنامه Apndroid که یکی از مهمترین نرم افزارهای اندروید می باشد از اجرا برنامه های ناخواسته جلوگیری میکند و

به شما اجازه میدهد تا با استفاده از تنظیمات مدیریتی برروی اندروید خود مصر باتری خود را کاهش دهید.


نرم افزار کنترل و مانیتور مصرف در اندروید Apndroid
امیر بازدید : 37 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
کاهش مصرف باتری در اندروید با نرم افزار Du Battery Saver+Switch Widget v3.1.0.pro له همراه ویجت نسخه پروفشنال بصورت کاملا رایگان مانند همیشه از یک موبایل . کام
شما سزاوار یک باتری با شارژ طولانی برروی اندروید خود تا هستید.کافی است یکبار این برنامه را روی اندروید خود نصب کنید تا از معجزه آن آگاه شوید.بهینه سازی پردازش و سنسور و وای فای و مانیتور... اصل کار این برنامه است

کاهش مصرف باتری اندروید با برنامه Du Battery Saver+Switch Widget v3.1.0.pro
امیر بازدید : 27 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
تغییر ظاهر قفل اسکرین گوشی های اندروید بوسیله نرم افزار Sparky Lock Screen که به شما اجازه می دهد تا قفل صفحه نمایش اندروید خود را بصورت هوشمند تغییر دهید و یک قفل مناسبت تر بنابر تشخیص شما برروی گوشی خود استفاده نمایید. جزو برخی از ویژگی های این لاک اسکرین می توانیم به انواع قفل های لمسی و کاملا بهینه و ایجاد قفل های خلاقانه تر اشاره کنیم.

قفل اسپارکی برای اندروید Sparky Lock Screen
امیر بازدید : 30 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
نرم افزار Sliding Messaging Pro v6.60 اندروید برنامه ای کاربردی برای گوشی های اندرویدی می باشد که می توانید اس ام اس های خود را با قدرت بالاتر مدیریت کنید و تم اس ام اس های خود را تغییر دهید و اندازه فونت های خود را مطابق با اندازه گوشی خود تنظیم نمایید.سازگار با گوشی های اندروید نسخه 4.0 و بالاتر ارسال و مشاهده اس ام اس در تماس کنترل نور صفحه اس ام اس و... که این نرم افزار اندروید را تبدیل به یک برنامه قدرتمند و پر طرفدار کرده است.
اس ام اس پیشرفته کشویی در اندروید با برنامه Sliding Messaging Prog
امیر بازدید : 36 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
برنامه پرطرفدار Battery HD Pro این بار نسخه اندروید که علاوه بر نمایش باتری سه بعدی فوق العاده زیبا HD باتری موبایل شما را با مانیتور کردن دقیق کالیبره کرده,و به شما می گوید چند ساعت دیگر میتوانید با گوشی خود ویدئو مشاهده کنید یا در اینترنت گشت و گذار کنید یا صحبت نمایید و...
از دیگر ویژگی های این برنامه بهینه ساز و کاربردی اندروید می توان به مشاهده دمای باتری زیر شارژ و تست باتری و تنظیمات صفحه نمایش اشاره کرد.

کالیبره باتری اندروید با نرم افزار Battery HD Pro
امیر بازدید : 132 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla : اگر دوستدارید یک استدیو خوب با ساز های ضربی برای خود داشته باشید و با صدا های گوناگون تبل که خود مینوازید و صداهای دیگر موسیقی یک ملودی زیبا را خلق کنید این سرگرمی برای شما بهترین است تا هنر خود را به نمایش بگذارید.

دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla
امیر بازدید : 147 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
دوربین جی بی پلاس اندروید Camera JB+ نرم افزاری است جهت بهبود کیفیت در عکاسی برای گوشی های اندروید که می توانید از تنظیمات و امکانات این نرم افزار فوق العاده برروی گوشی اندروید خود لذت ببرید و عکس هایی جذاب تر و با کیفیت تر را بگیرید.
Camera

ویژگی ها:
۳ حالت: دوربین، ضبط ویدیو و پانوراما
رابط کاربر پویا
اثرات رنگ (مونو، قهوه ای، نگاتیو، ...)
حالت خاموش بدون صدا شاتر
تنظیم کیفیت تصویر (کم / متوسط / بالا / فوق العاده)
تنظیم منبع ذخیره سازی (داخلی / SD کارت)
زمان سنج
حالت عکسبرداری پی در پی
ویژگی های جدید برای CM10

امیر بازدید : 38 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نمایش تصویر تماس گیرنده Full Screen Caller ID PRO 9.5.7 این نرم افزار از بهترین نرم افزارها می باشد که با نصب این برنامه می توانید تصویر تماس گیرنده را مشاهده کنید امکان شخصی سازی برنامه در مورد تماس های دریافتی و پیام ها از امکانات برنامه می باشد که شما می توانید این نرم افزار را بروی گوشی اندروید خود نصب کنید.


نرم افزار اندروید نمایش کامل تصویر تماس گیرنده Full Screen Caller ID PRO

امیر بازدید : 40 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود برنامه قفل صفحه نمایش Sparky Lock Screen v0.92 در این نرم افزار بسیار جالب تم هایی وجود دارد که با نصب آن بروی گوشی خود قفل صفحه نمایش خود را تغییر می دهید که در این ورژن تم های جدیدی به آن اضافه شده است که با نصب این برنامه بروی سیستم عامل اندروید خود می توانید صفحه نمایش خود را زیبا کنید.

برنامه قفل صفحه نمایش Sparky Lock Screen نسخه اندروید
امیر بازدید : 49 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

ایجاد امکانات فراوان با نرم افزار BusyBox Pro v9.7.5 اندروید که بیش از 2.5 میلیون بار دانلود یکی از ابزار های سیستمی محبوب در اندروید به حساب میرود.این برنامه حرفه ای برای اجرای راحت با Linux Kernel طراحی شده است.

نرم افزار بوزی باکس نسخه اندروید BusyBox Pro v9.7.5
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 278
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 5,508
  • بازدید کلی : 24,268