loading...
mob.smsaks.ir , همه برنامه های موبایل
وبگردی
امیر بازدید : 1653 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود پك رينگتون هاي اورجينال گوشي Htc بنام HTC Sensation Ringtones آهنگ زنگخور هايي كه براي شما قرار داده ايم يك پك منحصر به فرد از اهنگهاي زنگ و پيامك موبايل ميباشد كه لطافت و زيبايي خاصي را براي گوشي شما ايجاد ميكند شاید شما هم دوست داشته باشید که زنگهای اورجینال اين شركت موبایل را به عنوان زنگخور خود انتخاب کنید پس هم اكنون اين زنگخورهاي را دانلود و از آنها لذت ببريد.

دانلود HTC Sensation Ringtones آهنگهاي زنگ و پيامك اورجينال گوشي هاي اچ تي سي

امیر بازدید : 1313 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

زنگخور های جدید اس ام اس با یک بار دانلود این مجموعه هفتاد "زنگ اس ام اس" را برروی گوشی خود داشته باشید و هرکدام از این زنگها را که می پسندید انتخاب کنید و برروی گوشی خود به عنوان آهنگ اس ام اس خود انتخاب کنید. 70 موزیک کوتاه  در یک مجموعه تحت عنوان Black nice از سایت اس ام اس عکس  در ادامه متن آماده دانلود می باشد.

هفتاد زنگ اس ام اس متنوع دانلود کنید با پک زنگخورهای اس ام اس Black nice
امیر بازدید : 44 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
مجموعه Strenuous كه در خود 50 عدد موزيك زنگخور موبايل را جا داده است كاري است از اس ام اس عکس موبايل براي شما عزيزان كه آرشيوي از موزيك هاي زنگ موبايل را با كيفيت بالا و فرمت MP3 در اختيار شما قرار مي دهد.حجم كم 15 مگابايتي اين زنگخورهاي موبايل نيز خود يك ويژگي محسوب مي شود پس همين حالا با ادامه مطلب همراه شويد و اين بسته را بصورت مستقيم دانلود نماييد.
دانلود زنگ هاي موبايل 50+1
امیر بازدید : 1574 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
آهگ های زنگخور بسیار متنوع و زیبایی متناسب با هر سلیقه ای در آرشیو سایت اس ام اس عکس برای دانلود قرار داده شده است.امروز نیز آهنگ های زنگخور کارتونی که تعداد آنها به بیش از 150 عدد می رسد در داخل یک فایل فشرده برای دانلود و بصورت کاملا رایگان با لینکی مستقیم مانند همیشه برای شما طرفداران سایت  اس ام اس عکس قرار داده ایم.
در این مجموعه انواع آهنگ های بی کلام و با کلام و ملایم و .... قرار گرفته است و یک آرشیوی بسیار کامل برای شما عزیزان فراهم و گرداوری شده است.تمام آهنگهای زنگ موبایل داخل این مجموعه با کیفیت بالا و فرمت MP3 هم اکنون در ادامه مطلب اماده برای دانلود می باشد.

کارتون
امیر بازدید : 59 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
مجموعه Alarm Alert  که شامل 75 صدای زنگ در سبک های مختلف برای شما عزیزان در اس ام اس عکس موبایل آماده و جمع آوری کرده ایم . حتماً از زنگ پیشفرض موبایل خود که هر روز شما رو بیدار می کند خسته شدید . اگر چنین است حتماً این مجموعه بی نظیر را دانلود کنید . در این پکیج 75 زنگ موبایل مخصوص بیدار کردن را قرار داده ایم . از زنگ های ملایم گرفته تا زنگ های تند و بلند, برا هر سلیقه ای زنگی پیدا می شود . لازم به ذکر است که این صداها با فرمت Mp3 بوده و در تمامی گوشی ها قابل اجرا می باشد . هم اکنون میتوانید این این پکیج فوق العاده را از ادامه مطلب دریافت کنید .

مجموعه Alarm Alert شامل 75 زنگ مخصوص بیدار شدن از خواب برای موبایل




امیر بازدید : 96 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه جدیدی از 10 آهنگ زنگ برای اس ام اس که با فرمت mp3 در سایت اس ام اس عکس برای شما عزیزان آماده سازی و برای دانلود قرار داده ایم . که با مراجعه به ادامه مطلب میتوانید از سایت بزرگ اس ام اس عکس دریافت کنید .اميدواريم با استفاده از اين  رينگتون هاي جديد و زيبا لذت ببريد .


مجموعه 10 رینگتون جدید و فوق العاده اس ام اس برای گوشی های موبایل


امیر بازدید : 91 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
مجموعه زنگ های اورجينال و فابریک گوشي هاي نوکیا : این مجموعه بصورت کامل و بي نظير در دسترس شما عزيزان قرار گرفته است . در این مجموعه رينگتون هاي اورجينال با کیفیت بالا و هم با فرمت ام پي تري,هم با فرمت اي سي سي و با تعداد 23 زنگ اورجينال گوشي هاي نوكيا موجود است .  این مجموعه را از سايت اس ام اس عکس و در ادامه مطلب دانلود کنید .

مجموعه زنگ های جديد اورجینال و فابریک گوشي هاي نوکیا
امیر بازدید : 36 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
گلچيني از زيباترين رينگتون هاي اس ام اس را براي شما عزيزان در سايت يك موبايل جمع آوري شده است.كه اين رينگتون هاي جديد و فوق العاده از كيفيت بالاي برخورداراند.كه تعداد اين رينگتون ها 20 عدد و فرمت آن ها mp3 ميباشد.اميدواريم با استفاده از اين رينگتون هاي جديد و زيبا نهایت لذت را ببريد.
گلچينی شامل 20 رینگتون اس ام اس براي موبايل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 5,468
  • بازدید کلی : 24,228